MójDroid.pl

Cordy [+ wideo-recenzja]

2011-03-08
|
Damian P.

"Cordy" jest to gra, która domyślnie została stworzona pod nowy układ mobilny - Nvidia Tegra2. Pomimo tego, twórcy postanowili podzielić się z nami tytułem w nieco odchudzonej wersji. Efektem jest gra, która płynnie chodzi nawet na nieco starszych urządzeniach, takich jak Desire, Wildfire, Legend czy Galaxy S. Sam tytułowy bohater - Cordy - jest to prze symaptyczny stworek, który utknął w nieznanym nam wcześniej świecie. My oczywiście musimy mu pomóc w uwolnieniu się z niego. Nasz bohater podczas swojej wędrówki, napotka wiele dziwnych stworzeń, power-upów czy zagadek. To, oprócz wspaniałej grafiki, wydaje się największym plusem tego tytułu. Uruchamiając grę po raz pierwszy, od razu widzimy, że mamy do czynienia z czymś innym niż w przypadku standardowych gier na Androida. Gra jako tako nie posiada zwykłego menu - od razu przechodzimy do tutoriala, gdzie zapoznamy się z podstawowymi zasadami panującymi w zielonej krainie. Naszym zadaniem, jak mówiłem, jest uwolnienie Cordiego z dziwnego miejsca. Aby to zrobić, musimy zebrać odpowiednią ilość energii oraz narzędzi. W tym przypadku, oba obiekty oznaczone zostały kolejno jako "kręcąca się planeta" i "trybko". Jeżeli myślicie, że jest to prosta gra to mam dla was złą wiadomość... Cordy jest bardzo wymagający. Brak tutaj dodatkowych elementów (tzn. jeżeli mamy zebrać 30 trybków, to na mapie znajdziemy ich 30) czy ułatwień. Często twórcy zmuszają nas do myślenia, a zatem do kombinowania. Dla mnie to duży plus. Ostatnim atutem gry są ustawienia... Hm.. Dokładniej to jedna z opcji, bo tych [ustawień] nie mamy zbyt wiele. Mówię tutaj o możliwości wyłączenia efektów graficznych. Dzięki temu, prędkość działania "Cordiego" może wzrosnąć kilka razy. Podsumowanie:
  • Ocena: 6/6
  • Plusy: Ładna grafika, płynność, cena - darmowa
  • Minusy: -
QR: [qrcodetag/]
lol
f
Waga: 20 mB